Formació: 10 claus per innovar i créixer a través del teu producte (3 sessions online)

Divendres, 16 d'abril de 2021 de 10.00 h a 13.00 h

Formació per empreses i emprenedors d'Osona 2021

SESSIONS

12/04/2021 10:00 - 13:30

14/04/2021 10:00 - 13:30

16/04/2021 10:00 - 13:00

El creixement empresarial és un concepte ampli que té com a objectiu final augmentar la facturació i beneficis empresarials. Per a assolir-ho, cada empresa s'enfronta a uns reptes específics que convé identificar i treballar en el seu pla d'acció.
A través d'aquest taller llançarem 10 reflexions clau per a què cada empresa pugui identificar i definir el seu popi pla de creixement a través del seu producte.
Les sessions seran dinàmiques, cada reflexió constarà d'una part conceptual i d'una altra pràctica on es treballaran exemples i casos reals dels propis participants.
Especialment dissenyat per a empreses interessades en realitzar una reflexió sobre el seu propi producte i les seves opcions de creixement, amb desig d'innovar i introduir millores de forma planificada i orientada a resultats.

Continguts:
Part 1

• Objectiu:
Introduir les 5 primeres reflexions clau: conceptes, exemples, i aplicació al nostre cas.
- Coneix bé la teva proposta:
 * Què venem?
 * Què ens compren en termes de valor?
 * Amb qui competim?
- Defineix el teu argumentari. Com posar en valor la proposta?
- Defineix la millor opció de creixement:
 * Increment de la penetració en el mercat.
 * Desenvolupament del mercat.
 * Desenvolupament de productes.
 * Diversificació de productes.
- Estructura bé la teva oferta / producte:
 * ABC vendes / marges.
 * Quins productes prioritzem i per a qui?
- Defineix la política de preus i marges:
 * A quin preu?
 * Quan fer promocions i descomptes?

Part 2
• Objectius:
Introduir les 5 segones reflexiones clau: conceptes, exemples i aplicació al nostre cas.
- Coneix el teu client i segmenta:
 * Qui són?
 * Quants n’hi ha?
 * Com m’hi relaciono?
- Parla amb els clients:
 * Com ens comuniquem?
 * Comunicació personal i no personal.
 * El valor percebut.
- Estructura els canals de venda i col.labora:
 * A través de qui venem?
 * Existeixen oportunitats de col.laboració per vendre?
- Organitza el control dels resultats de manera simple i eficient:
 * L’anàlisi de resultats per a prendre decisions.
 * Fixa objectius.
 * Sobre què mesurarem la nostra actuació? Com ens organitzem per aconseguir els objectius?

Durada: 9 hores en tres sessions 

FormadorPatricia Aznar - _Able Consultancy
Consultoria & Coaching per Persones, Equips i Empreses Innovació, Creixement i Internacionalitzaciío.
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona i especialitzada en comenrç internacional. Experta en PIMES, tant de formad directa com a través dels seus organismes.
Consultora independent per la Comissió Europea en programes de recolzamen t l'empresa i Business Innovation Coach del European Innovation Council

Sessió online, organitzada per Creacció

Inscripcionsclicant a aquí

Quin cost té:

Gratuït

Darrera actualització: 15.04.2021 | 14:13