Neuromarketing: comprem emocionalment i ho justifiquem racionalment - Sessió formativa per empreses - Vic
Dins el programa 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors
El Neuromarketing es la part de les neurociències aplicada a les vendes, una eina que serveix per entendre el nostre comportament com a consumidors, i que fan servir gran part de multinacionals per millorar els seus resultats. Es calcula que el 85% de les decisions les prenem de forma subconscient (la majoria de les nostres decisions de compra, operen estímuls subconscients) i s´ha pogut veure per IRM (Imatge per Ressonància Magnètica) que 7 segons abans de prendre-la conscientment ja em pres la decisió de forma inconscient.
Principals continguts :
- Els tres cervells
- Els 6 disparadors que arriben al cervell primitiu
- Els 4 punts bàsics per establir estratègies efectives
- Els 5 recursos a utilitzar a dins l´estratègia
- Elements a utilitzar en el missatge
Ponent : AB2, Gestió i desenvolupament de persones, SCP
Places limitades. Inscripcions clicant aquí
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 22.07.2019 | 15:31