Agenda per la transformació digital
El proper dijous 29 d’abril arrencaran les activitats divulgatives entorn de la transformació digital adreçades especialment a empreses i professionals d’Osona en format virtual i obertes al públic.
El calendari de l’Agenda per la Transformació Digital s’anirà completant amb altres activitats durant el 2021 en el marc del Programa Talent i Noves Oportunitats (TOP) finançat per la Diputació de Barcelona. De moment, les jornades programades són:
1a sessió | Dijous 29 d’abril de de 9.00h a 10.00h
“Com generar valor a l’economia digital”
Ponent: Marc Cortés, Soci i CEO de RocaSalvatella i professor d’ESADE Business School.
Com hem d’afrontar la transformació digital? Com podem posicionar-nos davant l’auge de les empreses tecnològiques al nostre mercat? Com alineem l’empresa amb aquests reptes i amb els eixos de la transformació digital? Quins nous models de negoci podem considerar en aquest escenari canviant?
2a sessió | Dimarts 4 de maig de 9.00h a 10.30h
Àgora d’opinió – “Les tecnologies del futur: noves tendències i serveis
Ponent: Carlos Grau, CEO del Mobile World Capital Barcelona.
3a sessió | Dijous 13 de maig de 9.00h a 10.00h
“Com millorar l’experiència i relacionar-se digitalment”
Ponent: Lluc Guarro, Manager de Transformació Digital de RocaSalvatella.
La transformació digital canvia i multiplica els canals de relació amb els clients. Com generar nous models de negoci a través de la servitització, per centrar-nos en el client amb l’objectiu de construir una relació duradora i rendible? Amazon és un aliat o un enemic? Com afrontar el repte de l’última milla i l’omnicanalitat?
Aquestes primeres activitats han estat co-organitzades per Creacció, el Consell Empresarial d’Osona (CEDO) i la Cambra d’Osona però, a banda, estan previstes d’altres jornades entorn de tres àmbits:
- Reptes i oportunitats que genera la digitalització, com ara l’omnicanalitat i com enviar el missatge correcte al client adequat a través del canal més efectiu al moment exacte.
- La transformació digital en la gestió dels magatzems: com l’automatització i la robòtica permeten optimitzar l’espai, augmentar la velocitat de les operacions, coordinar fluxos de dades, etc.
- Estat actual de l’ecommerce: anàlisi de tendències i d’un dels fenòmens que ha emergit amb força a l’escena de les vendes en línia amb les marques natives digitals (petits projectes que validen la seva aposta a xarxes socials com Instagram i que activen vendes amb operatives relativament simples i amb poc pressupost).
Per més informació i inscripcions: https://www.creaccio.cat/agenda-digital/