Ja estan obertes les inscripcions per als cursos del nou Centre de Formació d’Adults Mancomunitat La Plana

Dilluns, 16 de juny de 2025

El centre obrirà portes al setembre a Tona i oferirà formació gratuïta per a majors de 16 anys, amb una aposta clara per garantir lacs al coneixement i a noves oportunitats formatives

La Mancomunitat fa un pas endavant per vetllar el dret a la formació al llarg de la vida. Ja estan obertes les inscripcions per als cursos 2025-2026 del nou Centre de Formació d’Adults Mancomunitat La Plana, que obriportes aquest setembre a Tona (carrer Nou, 3), on fins ara shi ubicava l’Aula Oberta de Tona. El centre sadreça a majors de 16 anys i neix amb la voluntat de donar resposta a les necessitats formatives de la ciutadania del territori.

Loferta inclou cursos de preparació amb places limitades per obtenir el graduat escolar (GES1 i GES2); preparació per a proves daccés a grau mitjà, superior i universitat per a majors de 25 anys; català A2, CompeTiC i informàtica per a persones més grans de 60 anys. 

Aquest centre és una aposta per una formació de qualitat, pròxima i accessible”, assegura el president de la Mancomunitat, Pere Medina Serrahima, que també ha anunciat que la creació del centre ha estat ratificada per unanimitat per l’Assemblea General de la Mancomunitat aquest dijous 12 de juny. “Volem que sigui un espai doportunitats per a totes aquelles persones que volen reprendre o continuar el seu itinerari educatiu en qualsevol etapa de la vida.”

El Centre de Formació d’Adults semmarca dins de leix  Cuidar les persones del Pla d’Ac tuac ió Manc om una t ( PAM)  2 02 3 -2027, i dona compliment a lobjectiu estratègiAccés a la formació i al coneixement. 

Les persones interessades ja poden formalitzar la seva inscripció o demanar més informació trucant al 938 125 445 o escrivint a  cfa@mancoplana.cat.

 

La Mancomunitat, braç executor dels pobles que la formen

La Mancomunitat és un ens públic amb personalitat jurídica pròpia, format per 13 pobles -12 dOsona i un del Vallès Oriental-. La cooperació dels pobles mancomunats (Aiguafreda, Balenyà, El Brull, Folgueroles, Malla, Muntanyola, Sant Marde Centelles, Sant Miquel de Balen, Santa Eulàlia de Riuprimer, Seva, Taradell, Tona i Viladrau) treballa per lexecucdels serveis públics de cada Ajuntament o EMD amb eficiència i qualitat.

 

Darrera actualització: 16.06.2025 | 09:13