Teleassistència

DESCRIPCIÓ

El Servei de Teleassistència garanteix la seguretat i dóna tranquil·litat i acompanyament a les persones que poden estar en situació de risc per factors d'edat, de fragilitat o dependència, les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any a través d'un terminal connectat a una central d'alarmes.

És un servei preventiu i de proximitat que ofereix a les persones amb dependència i als seus cuidadors, un suport personal per continuar vivint en el seu entorn habitual. Possibilita que persones grans o amb discapacitat tinguin la seguretat que davant situacions de crisi, caigudes, emergències sanitàries o de l'habitatge, puguin contactar de forma immediata amb el centre d'atenció.

El servei compta amb 3 prestacions: 

  • Servei d'atenció directa des de la central per la gestió de riscos i atenció davant de situacions d'emergència.
  • Servei personalitzat: servei tècnic (instal·lació, manteniment, assessorament tècnic, baixa i retirada d'equips.
  • Complements de seguretat: detectors de moviment o instrusisme; detectors de foc i fum; detectors de monòxid de carboni; unitat de video.
Darrera actualització: 09.04.2021 | 10:21