Atenció a la pobresa energètica

DESCRIPCIÓ

Servei d'orientació, assessorament, acompanyament i tramitació en relació a la dificultat o la incapacitat del pagament dels subministraments bàsics de la llar: llum, aigua, gas, llenya i gasoil.

Els Serveis Socials Bàsics ofereixen: 

  • Acreditació de situació de vulnerabilitat per evitar talls de subministrament.
  • Suport i orientació en la tramitació del bo social, cànon d'aigua, etc. 
  • Informació/formació sobre eficiència energètica.
  • Accés a auditories energètiques del domcili.
  • Accés a prestacions econòmiques.

Persones destinatàries:

Famílies i/o individus empadronats als municipis de la Mancomunitat La Plana que compleixin els requisits de la Llei 24/2015 o que no tenen suficients recursos per cobrir les despeses derivades dels subministraments bàsics.

Cost per l'usuari:

Sense cost.

Equip tècnic:

Equip tècnic de l'Àrea Bàsica de Serveis Socials.

Àrea responsable:

Àrea Social.

Com sol·licitar-ho:

Cal demanar hora a l'Àrea Social de la Mancomunitat La Plana.

Darrera actualització: 10.04.2019 | 13:02