Atenció a la pobresa energètica

DESCRIPCIÓ

Servei d'orientació, assessorament, acompanyament i tramitació en relació a la dificultat o la incapacitat del pagament dels subministraments bàsics de la llar: llum, aigua, gas, llenya i gasoil.

Els Serveis Socials Bàsics ofereixen: 

  • Acreditació de situació de vulnerabilitat per evitar talls de subministrament.
  • Suport i orientació en la tramitació del bo social, cànon d'aigua, etc. 
  • Informació/formació sobre eficiència energètica.
  • Accés a auditories energètiques del domcili.
  • Accés a prestacions econòmiques.

Persones destinatàries:

<p>Fam&iacute;lies i/o individus empadronats als municipis de la Mancomunitat La Plana que compleixin els requisits de la Llei 24/2015 o que no tenen suficients recursos per cobrir les despeses derivades dels subministraments b&agrave;sics.</p>

Cost per l'usuari:

<p>Sense cost.</p>

Equip tècnic:

<p>Equip t&egrave;cnic de l&#39;&Agrave;rea B&agrave;sica de Serveis Socials.</p>

Àrea responsable:

<p>&Agrave;rea Social.</p>

Com sol·licitar-ho:

<p>Cal demanar hora a l&#39;<strong><a href="http://mancoplana.webmunicipal.diba.cat/directori/mancomunitat-la-plana-area-social.html" target="_blank">&Agrave;rea Social de la Mancomunitat La Plana.</a></strong></p>
Darrera actualització: 10.04.2019 | 13:02