Hemeroteca
Sessió formativa: ’Negociar en contextos difícils’ - Torelló
16/10/2014Dins el programam 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors
En aquesta sessió l'objectiu és conèixer com negociar en un context on no tens el rol de poder.
Principals continguts :
- Què és una negociació?
- Com donar sensació de poder
- La importància del MAAN (Millor Alternativa a un Acord Negociat)
- Quin llenguatge fer servir a la negociació
- Com tenir autocontrol d'emocions en una negociació difícil
- Detectem els trucs i tàctiques de pressió de l'altra part
- 5 tècniques de tancament en una negociació
Ponent : Energivity Consulting, SL.
Cal inscripció prèvia.
Sessió formativa per emprenedors ’Pensa en CO: Emprèn de forma col·lectiva’ - Vic
23/10/2014Dins el programam 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors
En aquesta sessió podrem identificar com l'economia social i cooperativa pot esdevenir una eina per emprendre i crear projectes empresarials.
Principals continguts :
- Emprendre col·lectivament
- Les cooperatives, empreses del segle XXI
- Orientacions sobre aspectes organitzatius, comptables i financers de les cooperatives
Ponent : Aposta, escola empresarial cooperativa
Places limitades. Inscripcions clicant aquí
Sessió formativa: Dissenya el model de negoci més adequat per a la teva empresa - Centelles
30/10/2014Dins el programam 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors
L'objectiu de la sessió és aprendre com convertir la idea de negoci en una bon projecte per tal que sigui rendible, i també ens permetrà revisar el model de negoci per assegurar la sostenibilitat de les avantatges competitives.
Principals continguts :
Basat en la metodologia Canvas (generació de nous models de negoci):
- Donar als participants les eines i la capacitat d'analitzar i millorar el seu model de negoci per tal d'aconseguir la màxima rendibilitat
- Dissenyar un nou model de negoci a partir d'una idea de negoci
Ponent : David Roura. Aurea Productiva.
Places limitades. Inscripcions clicant aquí
Taller higiene postural - Taradell
03/11/2014Com prevenir el mal d'esquena, quines són les postures més saludables, etc.
A càrrec de David Parro, fisioterapeuta
Sessió formativa per empreses i emprenedors: Construint equip - Taradell
06/11/2014Dins el programam 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors
Introducció d'elements clau per a la gestió d'equips: motivació, comunicació, interacció de rols.
Presentar les bases de la motivació en els equips:concepte de plenitud, valors i alineament amb els valors del projecte comú.
Generar consciència sobre com ens comuniquem i com ens relacionem.
Principals continguts :
- Els Valors com a font de motivació tant de les persones com dels equips
- Les 5 Disfuncions dels equips
- Comunicació sana: toxines i metahabilitats dels equips
- Els 7 Fonaments per a una bona relació
Ponent : Lluís Marco de GR-coaching
Places limitades. Inscripcions clicant aquí
Com escollir els mercats internacionals més interessants? - Manlleu
11/11/2014Dins el programam 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors
En aquesta sessió et donarem eines per identificar els mercats més interessants pels teus productes o serveis. En base a la identificació d'unes determinades variables veuràs com prioritzar a quins països es pot exportar per aconseguir un retorn més ràpid de la inversió.
Principals continguts :
- El potencial exportador de l'empresa
- Motivacions per exportar
- Com seleccionar i escollir els mercats més interessants per als meus productes
- Com seleccionar el canal
- Eines per definir el pla d'acció
- Cas pràctic
Ponent : TeamCon Group, SL
Places limitades. Inscripcions clicant aquí
Concurs d’espots per a la no-violència de gènere
03/11/2014Poden participar-hi persones a partir de 16 anys, individualment o en grup
Conultar les bases del concurs (document adjunt)
Neuromarketing: comprem emocionalment i ho justifiquem racionalment - Sessió formativa per empreses - Vic
13/11/2014Dins el programa 2014 de Osona: Formació per Empreses i Emprenedors
El Neuromarketing es la part de les neurociències aplicada a les vendes, una eina que serveix per entendre el nostre comportament com a consumidors, i que fan servir gran part de multinacionals per millorar els seus resultats. Es calcula que el 85% de les decisions les prenem de forma subconscient (la majoria de les nostres decisions de compra, operen estímuls subconscients) i s´ha pogut veure per IRM (Imatge per Ressonància Magnètica) que 7 segons abans de prendre-la conscientment ja em pres la decisió de forma inconscient.
Principals continguts :
- Els tres cervells
- Els 6 disparadors que arriben al cervell primitiu
- Els 4 punts bàsics per establir estratègies efectives
- Els 5 recursos a utilitzar a dins l´estratègia
- Elements a utilitzar en el missatge
Ponent : AB2, Gestió i desenvolupament de persones, SCP
Places limitades. Inscripcions clicant aquí