Mancomunitat La Plana - Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)

La Mancomunitat La Plana presta els següents serveis:

  • Medi ambient: recollida i tractament de residus municipals, Progrma d'educació ambiental.
  • Joventut: gestió dels Punts d'Informació Juvenil i projectes mancomunats de joventut: voluntariat europeu, formació...
  • Serveis Socials i Ciutadania: Serveis Socials Bàsics, Atenció Domiciliària, Programes d'Igualtat, Convivència, Participació i Dinamització de gent gran.
  • Serveis Funeraris: Gestió Integral del Servei Funerari, gestió dels Tanatoris de Taradell i Tona.
  • Servei d'habitatge: Ajuts al lloguer i servei de Borsa de propietaris i llogaters.

 

Dies inhàbils:

Les oficines d’atenció al públic de la Mancomunitat La Plana apart dels dies inhàbils que trobareu al document adjunt, aquest 2022 també romandran tancades els dies:

  • 31 d'octubre
  • 23 de desembre
  • 30 de desembre 

No obstant, el Registre Electrònic de la Mancomunitat La Plana admet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions tots els dies de l’any durant les vint-i-quatre hores.

Sector El Quadro, s/n - 08522 Malla - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 812 41 67
Telèfon: 93 812 54 45
Fax: 93 812 47 02
Lloc web: www.mancoplana.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9 a 15 hores.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 18.05.2022 | 14:57