Hemeroteca
Sessió formativa: Sessió bàsica 1 'Té sentit la meva idea? Estudi de mercat i proposta de valor' - Vic
20/03/2019Programa 2019 de Formació per Empreses i Emprenedors d'Osona
Anàlisi de la idea i del seu encaix en el mercat, anàlisi de l'aliniació de la proposta de valor en relació amb les necessitats del mercat, anàlisi de la competència, anàlisi OUTPUTS: DAFO de la idea en base a estudi de mercat, definició proposta de valor, cartera de productes/servei clau, segments clients ABC, canals .... podem utilitzar CANVAS...
Contingut:1.1. Ens coneixem prou?
Ús de l'eina Capacitats-recursos-mercat. Quina experiencia tenim com a emprenedor, com a “actor “del nostre mercat? D´on podem treure dades del nostre mercat? Treball pràctic amb el seu cas.
1.2. Anàlisi DAFO.
Què necessitem saber per construir una matriu DAFO? Coneixem les nostres amenaces? als competidors? Què fem millor que la resta? Què creiem que no fem prou bé? Treball pràctic amb el seu cas particular.
1.3.Diagnòstic CAME.
Treballem el pla estratègic a través de l'anàlisi CAME.
1.4. Anàlisi de la idea i del seu encaix en el mercat, anàlisi de l'alineació de la proposta de valor en relació amb les necessitats del mercat. Taller de creació de la proposta de valor. Concepte mapa de posicionament.
1.5. Quin ha de ser el model de negoci que ens permeti atendre millor les necessitats del nostre client? Treballarem i experimentarem amb diferents models de negoci i avaluarem quin és el que s'adequa més a les nostres capacitats , recursos i mercat. Aplicació de la metodologia canvas. Taller de creació de model de negoci.Ponent:
Carme Sáez, MBA per EADA i llicenciada en Administració i direcció d'empreses per la UAB. Experiència com a docent a la UVIC i Universitat Ramon LLull. Consultora de desenvolupament de negoci. Experta en màrqueting estratègic i innovació, he liderat projectes de màrqueting en diversos sectors (sector industrial, distribució industrial, transport, alimentació, retail, cultura entre d´altres) i he acompanyat a més de 100 emprenedors a encarar l'estratègia de màrqueting dels seus projectes.
Inscripcions: clicant a aquí
Sessió formativa: 'Imatge personal+actitud=Influència i venda' - Folgueroles
21/03/2019Programa 2019 de Formació per Empreses i Emprenedors d'Osona
Coneix què és la marca personal: com comunicar-la i gestionar-la perquè jugui a favor per assolir els teus objectius professionals
Contingut:Aprendre a analitzar la pròpia imatge personal i dominar-la per utilitzar-la com a instrument d'influència i venta.
Ponent:
Consol Vilar, Assessora d'imatge personal i comunicació corporativa.
www.consolvilar.com
Inscripcions: clicant a aquí
Sessió formativa: Comptabilitat per no comptables - Centelles
25/03/2019Programa 2019 de Formació per Empreses i Emprenedors d'Osona
Aprendre les línies bàsiques per dur a terme la pròpia comptabilitat de l'empresa des d'una base simple.
Contingut:Sessió 1 (25/03/2019):
Aprendre el coneixement inicial bàsic de la comptabilitat (l'empresa, la comptabilitat com a eina de gestió, conceptes fonamentals, classificació patrimonial, els comptes de resultats, aplicació pràctica a l'empresa).
Sessió 2 (08/04/2019):
Augmentar el coneixement comptable sobre la gestió empresarial (IVA, immobilitzat i amortitzacions, els resultats, el cicle comptable, què haig de saber fer?)Ponent:
Júlia Muncunill, assessora comptable i fiscal. Gerent de l'empresa MOHE assessors.
Inscripcions: clicant a aquí
Sessions formatives: Esprem Instagram i Twitter al teu negoci - Torelló
29/03/2019Programa 2019 de Formació per Empreses i Emprenedors d'Osona
Dóna a conèixer la teva empresa a les xarxes socials amb Instagram i Twitter.
Contingut:Crear i optimitzar un perfil d'empresa a Instagram i Twitter. Conèixer el funcionament tècnic per publicar continguts i gestionar la comunitat de totes dues xarxes socials per fer-les crèixer. Comunicació a Instagram i twitter. Aprendre a crear consursos i campanyes publicitàries.
Ponent:
Meri Farrés, Coaching Tecnològico. Social Media Manager / Community Manager. Formadora en xarxes socials, eines d'Internet y Marketing Online.
NOTA IMPORTANT:
Sessions del 29/03 i del 5/04 obligatori portar telèfon mòbil
Sessió del 12/04 obligatori portar ordinador
Inscripcions: clicant a aquí
Taller per a dones 'Eines per viure en positiu: El poder de l'empatia' - Taradell
03/04/20196 sessions
INSCRIPCIONS FINS EL 29 DE MARÇ A L'ÀREA SOCIAL DE LA MANCOMUNITAT LA PLANA
Taller 'Tens més de 60 anys i vols aprendre informàtica i aplicacions del mòbil? - Tona
29/01/2020Inscripcions i més informació fins el 24 de gener a Àrea Social de la Mancomunitat
Intercanvi de casals de gent gran - Tona - 10/04/2019
10/04/2019INSCRIPCIONS:
Divendres 29/3 i 5/4 de 10 a 12 h a l'Associació de Jubilats de Tona
Taller de Bullying - 8M - Tona
02/04/2019Taller per a joves de 12 a 16 anys
Dimarts 2 i 9 d'abril
Organitza: Grup Motor 360º i Punt Jove Tona
Sessió formativa: Sessió bàsica 2 'Pla de màrqueting per emprenedors' - Vic
10/04/2019Programa 2019 de Formació per Empreses i Emprenedors d'Osona
Formació pràctica en la que es sortirà amb un petit pla de màrqueting adaptat a cada projecte. Sobretot es treballaran aspectes: Com posar preu als meus productes i/o serveis? Quins canals són els més adients pel meu perfil de clients? Quina és la base de la meva estratègia de comunicació?
Contingut:
Recollim la nostra proposta de valor i el nostre model de negoci.
1. Quins són els elements claus d'un pla de màrqueting?- el client
- els competidors
- el producte o servei
- com fem arribar el nostre producte o servei als clients
- la marca
2. Què ens cal per què ens comprin?
Hem de ser visibles: si no ens veuen, no saben que existim.
De quines maneres podem ser visibles? Desenvoluparem l'estratègia comercial i de comunicació per aconseguir aquesta visibilitat. Ens han de considerar: un cop ens veuen, el client ha de identificar si el que li oferim és el que vol. Per això ens cal entrar en l'estratègia de posicionament. Hem de tenir clar perquè volem que ens busquin.
La proposta de valor ens ajudarà a definir la nostra personalitat de marca. Ens han de comparar: si el client sap que podem ser un proveïdor, buscarà alternatives. Si les busquen, qui seran? Quins són els nostres competidors? Els identificarem i dibuixarem un mapa de posicionament.
El preu és un element clau. Quins preus tenim respecte la competència? Ens han de comprar: un cop han decidit demanar-nos pressupost o comprar-nos, hem de pensar l´experiència del client sigui excel·lent. Analitzarem quins poden ser els elements claus de l´experiència del client. Ens han de recomanar: com aconseguim fidelitzar els clients? com fem que ens recomanin? com sabem si el client està content? Planificarem les accions i els recursos necessaris. Un cop identificades les accions, avaluarem la nostra capacitat per dur-lo a terme.Ponent:
Carme Sáez, MBA per EADA i llicenciada en Administració i direcció d'empreses per la UAB. Experiència com a docent a la UVIC i Universitat Ramon LLull. Consultora de desenvolupament de negoci. Experta en màrqueting estratègic i innovació, he liderat projectes de màrqueting en diversos sectors (sector industrial, distribució industrial, transport, alimentació, retail, cultura entre d´altres) i he acompanyat a més de 100 emprenedors a encarar l'estratègia de màrqueting dels seus projectes.
Inscripcions: clicant a aquí
Sessió formativa: Les virtuts i els reptes de la persona en l’àmbit professional - Manlleu
11/04/2019Programa 2019 de Formació per Empreses i Emprenedors d'Osona
Taller per descobrir les virtuts i reptes de la personalitat de cadascú amb relació en l'àmbit professional.
Contingut:
Cada persona té una manera diferent d'afrontar els reptes professionals. Totes i cadascuna d'elles són correctes. El taller ajuda a conèixer millor la personalitat amb l'objectiu principal de potenciar totes aquelles virtuts que tenim i utilitzar-les per assolir tots aquells reptes professionals que ens plantegem. Durant la formació es donarà als assistents les eines necessàries per poder identificar quina és la personalitat que més s'identifica i establir un pla de treball per potenciar aquells reptes que te actualment.
Ponent:
Llorenç Martin, Expert en desenvolupament d'habilitats directives, lideratge, treball en equip i comunicació.
Inscripcions: clicant a aquí
Acte de lliurament del II Concurs de microrelats 'Dones amb veu i lletra' - Vic
09/04/2019DINS ELS ACTES DEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES 2019
Tot seguit: projecció de la pel·lícula '20th Century Woman' (2016) de Mike Mills.
Organitza: Cineclub Vic i VicDones-SIAD Osona
Dia del soci/a del Casal d'Avis El Puig - 9a Setmana de la gent gran - Santa Eulàlia de Riuprimer
23/04/2019Amb berenar pels socis + Pagament de la quota
Inscripció fins el 18 d'abril al Casal d'Avis
Sessió formativa: Sessió bàsica 3 'Campanya de e-mailing' - Vic
24/04/2019Programa 2019 de Formació per Empreses i Emprenedors d'Osona
Formació pràctica que es centrarà en l'ús del canal digital per captar possibles clients i per seduir-los amb el marketing de continguts. Dissenyarem i posarem en pràctica un primer pla de treball per captar "leads" amb email marketing.
Contingut:
Introducció al marketing digital de continguts, marketing d'atracció o inbound marketing. Estratègies de captació de "leads", què són i com els hem de gestionar. Multicanalitat i email marketing. Hem de ser a tot arreu o ens convé concentrar esforços en un canal? Eines i recursos per activar el nostre pla de captació.
Ponent:
Pol Rodriguez, especialista en marketing digital i podcaster. Responsable de marketing de FacturaDirecta i consultor de negocis SaaS.
Inscripcions: clicant a aquí